poniedziałek, 19 czerwca 2017

Łabędź


Motyw już występował. Ale w innej dziedzinie.

Specjalna broszka w prezencie dla eleganckiej lady. Dlatego trochę nerwów miałam z tym dziełkiem. Podparłam się opinią synowej eleganckiej lady i myślę, że będzie całkiem nieźle. Pod koniec tygodnia się okaże.

Wyszywałam długo, ponieważ czasu wolnego nie mam wiele. Dlatego też słabo się udzielam blogowo. Od tygodni planuję czyszczenie makijażowych pędzli, ale chwila się nie znajduje (no to się nie upiększam zbytnio, bo bakterie).

Wracając do łabędzia. Powstał z trzech odcieni bieli (jeżeli srebrzysty to biały), jednej szarości, jednego czarnego i żółtego. Nie ma komplikacji kolorystycznych. Teraz zrobiłabym go trochę inaczej, ale ogólnie jestem zadowolona. Łabędź ma 9 cm długości, 6 cm wysokości. Trochę za mocno obcięłam na dole, więc obramowanie trochę schodzi do tyłu. Ale jakoś udało mi się uratować całość. Podkleiłam go sztuczną, zamszową skórką. Zapasy z meblowego jeszcze się nie wyczerpały. I popatrzyłam na pierwszego ananasa, pierwsze cokolwiek. Widzę postęp wyraźnie.




11 komentarzy:

  1. Piękny :-) Masz wielki talent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bond. Ła Bond! :D
    Na łabędzie trochę jestem obrażona za to, że mnie chciała gonić taka jedna łabędzica. Ale wybaczam :D Twój za to nie do gniewania! Do podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One zazwyczaj mają jakieś powody, żeby gonić. Chociażby niezrównoważoną psychikę ;)
      Dziękuję w imieniu łabędzia. :)

      Usuń
  3. Bardzo majestatyczny jest i pięknie mu w tych srebrzystych koralikach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc srebrzysty jednak jest trochę biały ;) Dzięki :)

      Usuń
  4. Iście królewski wyszedł. Coraz efektowniejsze te broszki Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Ciesze się, że nie tylko ja zauważam postęp ;)
      Łabędzie muszą być królewskie. :)

      Usuń
  5. Łabędź jak żywy! Co jedna to fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ty tak piszesz, to musi być prawda ;)
      Dziękuję! :D

      Usuń
  6. Łabędź jest przepiękny!!! Na pewno spodoba się przyszłej właścicielce :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.