poniedziałek, 8 maja 2017

Niespodzianka rolnicza


Zrobiłam prezent. Niespodziewany. Myślę, że takie prezenty są najlepsze. Może nie wyszło mi dokładnie to, co zamierzyłam, forma się lekko rozpłynęła, ale i tak jestem bardzo zadowolona z tego dzieła.

Miał być traktor, wyszła trochę lokomotywa, trochę ogóle UFO, ale dodałam tło i ramkę, co ładnie zakamuflowało braki konstrukcyjne. Muszę popracować nad liniami prostymi. Poza tym, liczy się gest, wmawiam sobie. Całkiem słusznie, bo niespodziewaność prezentu przyczyniała się do powiększenia radości. Jeszcze tego nie sprawdziłam, ale obdarowany obiecał, że ustawi obrazek na honorowym miejscu, "na salonach".

Konstrukcja jest broszkowa, dodałam guziki jako koła. Nie oprawiałam ich, bo wydało mi się, że to zaburzy sens. Uzupełniłam je koralikami w roli śrub.
Do tego ramka gablotkowa, umożliwiająca umieszczenie za szkłem przedmiotu niecałkowicie płaskiego. Całkiem dobry pomysł, chwalę się.




14 komentarzy:

  1. Brawo, brawo! Nie dość, że traktor jest genialny(te guziki to jest czad!), to jeszcze fantastycznie wyeksponowany w tej ramce, podoba mi się niesamowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :) Motywują do dalszych działań :D
      Dziękuję Ci. :)

      Usuń
  2. Dobrze, że się chwalisz, bo masz czym :) Fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z guzikowymi kołami jest świetny! Poza tym dzieło super się prezentuje w ramce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi zajęło znalezienie odpowiednich guzików, ale było warto :)
      Dokupiłam jeszcze dwie takie ramki. Już mam pomysł na kolejne dziełko. Coś jeszcze wymyślę.

      Usuń
  4. A ja tam widzę traktor! :) Koła są przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puk puk, jesteś tam? ;) Wysłałam Ci dwa maile w wiadomej sprawie. Daj znać ;)
    Traktorek ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś czarna dziura na linii, ale właśnie wysłałam trzeci raz i mam nadzieję, że tym razem się uda.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.