poniedziałek, 22 maja 2017

Liście


Hybryda. Coś między liściem i piórem.

Na specjalne zamówienie. Liść to nieduży, ale zielony, we wszystkich odcieniach, jakie miałam. W sumie całkiem podoba mi się osiągnięty efekt, dlatego powtórzyłam motyw przy okazji cytrusowej (zdjęcie ostatnie). I wrócę jeszcze do tego, może już w bardziej oczywistej pierzastości.

Za szybko dostarczam broszki, za późno przypominam sobie, że można było zmierzyć, bardziej udokumentować... Obiecuję sobie, że się zorganizuję, ale to nie takie łatwe. Małe kroki. Człowiek nie rewoluuje z dnia na dzień.
Ale z drugiej strony nie narzekam. Mogę dziergać nowe.


Nie mam wybitnych przeżyć i przemyśleń, które mogłabym jeszcze dodać. Podziwiam ludzi, którzy potrafią opowiadać, opisywać. Ja zrobiłam liście, zrobiłam im zdjęcia i... Bum! Koniec. Nie wiem, nie jestem silnie wysławiająca się. Ale oglądam serial, który mi się nie podoba. O tym będę miała więcej do powiedzenia. Potrafię wyrażać niezadowolenie. Jeżeli jestem z czegoś zadowolona, brakuje mi słów.




10 komentarzy:

  1. Ooooooo! Jaki suuuuuuuuuuuper! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytrus jest tak świetny, że od razu mnie wzięło na herbatę. Cytrus - cytryna - herbata z cytryną, te skojarzenia :) Czy ja tam widzę jamnikową bransoletkę w kadrze? Kopę lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że jamnikowa bransoletka :) Jedna z moich ulubionych. :D
      Liście cytusowe trochę wyglądają na herbaciane, więc skojarzenie jak najbardziej pasuje ;)

      Usuń
  3. Od kiedy mam przyjemność organoleptycznie znać Twoją robotę, szacun i pochwała z mojej strony takie konkretniejsze ;) I mam nadzieję to jakoś zaprezentować światu, niech no tylko okoliczności odpowiednie nastaną i pozwolą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Czekam z niecierpliwością na prezentację ;)

      Usuń
  4. Nosz mnie zatkało :) super. Podziwiam cierpliwość i dokładność. Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytryna faaajna! Taka orzeźwiająca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się uchwycić cytrusowe orzeźwienie :) Owoce to wdzięczny temat.
      :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.