poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Who Let The Dogs Out


Tematycznie.

Ogary. Terier ma około 8 cm szerokości i tyle samo długości. Zmieści się w kwadracie. Jamnik to 10 cm szerokości i 6 wysokości. Trochę dłuższy kwadrat... Oba prezentowe. Jamnik zostaje w rodzinie (Pani Matka), a terier się przyjaźni.

Oba  najpierw rozrysowałam na papierze. Kilka osób pytało mnie, skąd biorę wzory. Inspiruje się, szukam zdjęć tematycznych, interesuję się kształtem. Rysuję na papierze (zwyczajnym, drukarkowym, nic wykwintnego). Czasami ołówkiem, czasami długopisem. Kiedy uważam, że kształt jest już odpowiedni, moja głowa zaczyna kiwać się z satysfakcji. Przenoszę ostateczny kształt na filc. Naszywam koraliki. Przytwierdzam broszkowe zapięcie. Przyklejam sztuczną skórę. Zostawiam na noc pod naciskiem literatury (podręcznik do szycia maszynowego, Simona Kossak o zwierzętach, historia zagubionego chłopca i słownik wyrazów obcych PWN). Docinam sklejoną broszkę, obszywam krawędzie koralikami. Pakuję w złoty papier w srebrne kropki. Broszka jest gotowa.





Oba psy powstały ku pamięci pupili utraconych.


17 komentarzy:

  1. Pieski są świetne :) trudno sie zdecydować, który ładniejszy. A widzę, że z koralikami wychodzi coraz sprawniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz lepiej wychodzi, coraz ładniej to wygląda. I coraz pewniej się czuję w tej dziedzinie :)
      Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  2. Jakie mają fajne mordki! Fantastyczne i świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się od najlepszych ;)
      Ale sama zauważam postęp. Postaram się urozmaicać moje broszki nowymi elementami. Bo już znacznie pewniej czuję się w tej dziedzinie.
      Dzięki! :)

      Usuń
  3. Świetnie, coraz świetniej! Będziesz coś robiła masowiej na sprzedaż? Bo bym nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie można powiedzieć, że już robię masowo. :) Daj znać, co Cię interesuję, ustawię Cię w kolejce ;)

      Usuń
    2. A robisz na zamówienie? Znaczy, klient wymyśla co, a Ty to zrobisz? Hm, kurde blaszka, nie wiem co... Może jakiś śmieszny stworek z bajki. Może Bukę z Muminków, bo ją lubię ;)

      Usuń
    3. W przyszłym tygodniu zajmę się tą sprawą :D Buka brzmi nieźle, ale jeszcze masz czas na zastanowienie.

      Usuń
    4. OK. Jak będzie już można, to daj znać :D

      Usuń
  4. Idę od tyłu z czytaniem, odpowiedź na moje pytanie z następnego posta dostałam w tym;)
    Zdolniacha jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi jest miło :) Internet to dobry wynalazek, wszystkiego można się nauczyć. I to całkiem szybko. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.