poniedziałek, 20 lutego 2017

Życie jest jak wielki żelazny most


To nic wielkiego, to zima (jeszcze). I akcesoria zimowe. Akcesorium.

Teraz będę udawać, że moje życie jest wybitne. Zabawne i tak dalej. Że mam przyjaciół. Ej... Mam przyjaciół! Nie potrzebuję co 40 minut robić nowego selfie. Robię ze względu na czapkę. Dopięłam ananasa, więc sprawiam wrażenie osoby, która wie, o co jej w życiu chodzi.
Czapki są potrzebne. Chronią od zimna, kamuflują odrosty i inne niechciane zjawiska związane na przykład z układaniem się włosów. Stanowią bazę dla ananasów.

Dane techniczne:
Włóczka odzyskana, wełna z groszami. Udzierg improwizowany. Kolor szary. Ananas nr 2. Nr 1 znalazł nową właścicielkę. To niezbity dowód, że mam przyjaciół. Nie wyszedł jako najpiękniejsza broszka świata, ale ma wartość przyjacielską.




Ten most to chyba najczęściej pojawiająca się krysztallowa lokalizacja.
W tytule moje życiowe motto.

19 komentarzy:

  1. Motto życiowe mnie rozwliło, robawiło i zrobiło mi poranek! :DDD
    Mam wrażenie, że byłam w tym miejscu z Twoich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztynort. Kto nie był w Sztynorcie, ten nie był na Mazurach. Czy coś w tym rodzaju. Ten most to jedno z moich ulubionych miejsc. To swego rodzaju centrum Wszechświata.
      :)

      Usuń
    2. Tak! Robiłam tam zdjęcia :)

      Usuń
  2. Już prawie zapomniałam jak wyglądają takie prawdziwe zimy. Nie to, żeby mi ich brakowało. Fajnie podziwiać... na zdjęciach. Zwłaszcza na takim pięknym zdjęciu.

    Motto życiowe spokojnie mogłoby się wpisać w "Pierwsze prawo magii" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zimę, ale mam ograniczone możliwości tolerancji bieli. :)
      Motto życiowe jest moim zdaniem bardzo bez złudzeń i realistyczne. Mam alergię na magię.

      Usuń
    2. Skąd ta alergia na magię? Pytam z ciekawości jako urodzona wiedźma ;)

      Usuń
    3. Nawet pomijając bliskie mojemu sercu wartości chrześcijańskie, mam moc argumentów. Bo temu sercu bliska jest również semantyka. "Magiczne" jest teraz wszystko. Taki synonim wspaniałego albo funkcjonalnego. Magiczne wakacje, magiczny płyn do wc. A za tym nie stoi nic nadprzyrodzonego. Wakacje były w miejscu ładnym, a środki czystości to chemia, a nie magia. Ludzie chcą czegoś ach i och, nadzwyczajnie kolorowego, a tak naprawdę życie jest przesycone ach, och i kolorowością w swoim normalnym obliczu. Trafność określa się jako coś magicznego. Logika i magia jakoś słabo się jednak łączą. Wszechstronna uroda Wszechświata nie potrzebuje magii. Zachwyca mnie złożone piękno przyziemności.

      Usuń
  3. Piękny szaraczek! Szare rządzi! :-D z ananasem wygląda szykownie!

    Mam nadzieję się wziąć za rękawy, bo wiosna idzie, a sweter by się nadał, czym paluchi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare zawsze psuje :)
      Wiosna i swetry też do siebie pasują. Powodzenia! :)

      Usuń
  4. Super czapa i pięknie w niej wyglądasz. U mnie już po zimie, tylko wieje wiatr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia z ubiegłego tygodnia. Teraz panuje deszcz, a śnieg zamienił się w bure błoto. Wiosna coraz bliżej! :)

      Usuń
  5. Oryginalne zestawienie czapki z ananasem, takie bardzo Twoje, więc to naturalne, że fajnie razem wyglądacie, tak wesoło, przekornie i bardzo pozytywnie. Świetne zdjęcia, szczególnie selfie w słońcu jest ciekawe, bo wielowymiarowe:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tropików ociepla zimę. ;)
      Dziękuję! :) Staram się robić w miarę ciekawe zdjęcia, cieszę się, jeśli mi się uda.

      Usuń
  6. Super ten ananas się prezentuje na czapce. Czapki fakt potrzebne są to różnych celów

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka prześliczna ale... Twoje włosy są zachwycająco piękne jak reklamy Pantene.
    A ananasik też jest uroczy i może posłużyć jak broszka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie włosy to moja specjalność ;) Dziękuję! :)
      Produkcja ananasów trwa, jeszcze będą inne.

      Usuń
  8. Ja mam taki most na Nidzie :)!!!! Jak jesteśmy na wsi, zawsze chodzimy tam na spacer :)!!!!
    P.S. Uroczy ananas :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak dobry most :)
      Dzięki! :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.