wtorek, 21 czerwca 2016

Żyrafa 2


Postanowiłam następująco - żyrafa będzie się ukazywała 21 każdego miesiąca, do znudzenia.

Poprzednio nie wystąpiło wiele różnorodnych zdjęć. Tym razem zbierałam przez dłuższy czas, narażałam miniaturowego zwierzaka na więcej okoliczności, interakcji, krajobrazów. Bardzo praktyczny okazał się rozmiar żyrafy. Więcej kreatywności pochłania umiejscowienie bydlęcia w odpowiednim czasie i przestrzeni. Ale to dobrze, to ćwiczenie na umyśle.

Mam jeszcze kilka pomysłów wartych (moim zdaniem) zrealizowania, ale wymagają one czasu, mobilności i zapału. Wszystkie te okoliczności nie zbiegają się ze sobą często. W tym miesiącu żyrafa jest bardzo zewnętrznie rekreacyjna.







18 komentarzy:

  1. :-D Przygody Żyrafy śledzę z zapartym tchem!
    Proszę o więcej!
    Świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej. Mam już 3 kolejne :)

      Usuń
  2. Jak bym była na safari, ale bez stresu, że coś mnie zaatakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj robiłam kolejne zdjęcie i tym razem safari było bardziej niebezpieczne - coś się czaiło w ukryciu. Ale o tym następnym razem :)

      Usuń
  3. Zdjęcie drugie - genialne! Fantastyczny pomysł.
    Oraz ostatnie - eksperyment z perspektywą bardzo udany:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze światłem to jedno z moich ulubionych :)
      Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  4. Pięknie wkomponowałaś tę żyrafę w różne scenerie. Podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już wkomponowuję ją w nowe krajobrazy (i inne okoliczności).

      Usuń
  5. Jest bomba - żyrafa zwiedza świat!!

    Ciekawe czy będą za nią podążać Pingwiny z Madagaskaru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingwinów na horyzoncie jeszcze nie widać :)
      Dzięki! :)

      Usuń
  6. Czy te pianki na patyku paliły się potem w ogniu? Bo ponoć to niezły przysmak. ja takie pianki, tylko troszkę mniejsze jadłam/piłam w gorącej czekoladzie w Szkocji- ohyda...
    Będę przyglądać się kolejnym występom Żyrafy, bo są fantastyczne!
    A czy zwierz ma już jakieś imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki były grillowane, żeby zabezpieczyć przed poważnym uszczerbkiem zostały ułożone nie bezpośrednio na ruszcie, ale na podstawce/tacy. Szału nie było. Zmiękły, ciągnęły się. Słodkie jak zawsze. Nic specjalnego.

      Zwierz ma na imię Żyrafa. Mało odkrywczo, ale pasuje.

      Usuń
  7. Żyrafa nie dość, że niezła podróżniczka to jeszcze i modelka. Czekam na następny odcinek - podróże z żyrafą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelką, która inspiruje żyrafę jest Veruschka. Nastepny odcinek już za niecały miesiąc :) Zdjęcia powstają.

      Usuń
  8. Ale mi się podobają Twoje pomysły! Ostatnia fota jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnia jest z myślą o pustyni i puszczy.

      Usuń
  9. Są takie obiektywy, które pozwalają małe przedmioty tak fotografować, że wyglądają jak naturalnych rozmiarów.
    Na zdjęciu, gdzie żyrafa stoi na ślizgawce (dobrze rozpoznałam?) robi wrażenie, że zwierze jest naturalnych rozmiarów i stoi w skate parku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze rozpoznałaś, to ślizgawka :) W ten sposób o tym nie pomyślałam, ale to dobra perspektywa :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.