wtorek, 7 czerwca 2016

Trzy


Oto są zdjęcia, których zabrakło w podsumowaniu. Było więcej, ale wybrałam najlepsze. Trzeba się trenować w minimalistycznym podejściu do życia, nie zalewać czasoprzestrzeni wszystkim.
Po pierwsze sosna. Poskręcane gałęzie, trochę zieloności i kontrastujące jasne niebo. Piękna historia.

Ale jest też taka informacja - z powodu kontuzji będę miała więcej czasu dla życia blogowego. Jakże wspaniale!
Kończę już kompletowanie listy 10 książek na lato (pojawi się w przyszłym tygodniu). Mam dwa dziergadła do zaprezentowania. I jeszcze jeden plan do wykonania (ale musiałabym udać się na szmateksową wyprawę w celu pozyskiwania surowców, więc to jeszcze nieterminowa sprawa). Może się uda...



12 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia :-) pszczółki najcudniejsze, bo pszczółki.
    Uściski i udanych łowów surowcowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowy prawdopodobnie się nie odbędą, bo zgłosiła się do mnie osoba posiadająca surowiec, którego potrzebuję. Pięknie i wspaniale :)
      Pszczoły to jedne z sympatyczniejszych owadów. Ładne, mądre, pracowite, społeczne, pożyteczne... Żeby tylko ludzie chcieli brać z nich przykład ;)

      Usuń
    2. Uwielbiam pszczoły i trzmiele :-) są takie piękne! Dziś miałam okazję podziwiać trzmielowy obiad na rzepaku przydrożnym prawie w środku Katowic :-D

      Usuń
    3. Im większy i grubszy trzmiel, tym ładniejszy :)

      Usuń
  2. Doskonałe zdjęcia, dla mnie też pszczółki najlepsze, świetna głębia ostrości i kolory.
    Kontuzji współczuję, ale widzę, że nie obce Ci przesłanie Monty Pytona - Always Look On The Bright Side Of Life:-) I dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat pszczół będzie powracał, bo to fascynujące owady.
      Moje nastawienie zostało wypracowane na podstawie wcześniejszych, podobnych problemów :) Denerwujące są takie ograniczenia, ale szkoda życia, żeby się nimi załamywać.

      Usuń
  3. Pszczółki cudowne. Co to za kontuzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontuzja to skręcone kolano. Irytująca przypadłość, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej.

      Usuń
  4. Te niebo na drugim zdjęciu..., ech...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo to największe dzieło sztuki. Wszędzie jest i za każdym razem wygląda inaczej :)

      Usuń
  5. Wszystkie trzy jak symbole.
    Każda(?) kontuzja ma swoje dobre strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symbole i żywioły :D
      Moja kontuzja jedną zdecydowanie najgorszą stronę - trwa już za długo. Dobre strony trzeba czasami samodzielnie stwarzać.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.