poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Być kobietą

Nie lubię robić niczego głośno, bo jak się nie uda, nikt nie musi wiedzieć, że próbowałam. W ramach zdobywania nowego doświadczenia, postanowiłam stawić czoło wyzwaniu.
- To nie może być aż tak trudne! - pomyślałam beztrosko. Obserwowałam już, co robi utalentowana Renia, pozazdrościłam... Odgapiłam nawet kobiece wyzwanie. Od czegoś trzeba zacząć, a to dobry temat. Trochę może nie do końca mieszczący się w mojej definicji kobiety, ale po co marudzić tak od razu?
Zdjęcia zostały wykonane niejednolitym sprzętem, w różnych warunkach, z pomysłem lub później zostały zinterpretowane. Udało się? Nie? Trudno jednoznacznie stwierdzić. Coś się tam wyłoniło.




1. Babskie gadżety


Osobisty kalendarz i dwa dyski. Zabrzmi złowieszczo, ale tu mieści się spora część mojego życia.


2. Coś różowego


Lubię różowe kwiaty. Najbardziej, jeżeli jest to róż z jakimś przełamaniem. Jeżeli ktoś chciałby mnie obdarować bukietem, to różowym albo białym.


3. Przyjaźń


Gustaw, do zdjęcia się ustaw.


4. Boso


Tanecznym krokiem!


5. Subtelnie


Zdjęcie jest subtelne. A z obserwacji moich wynika, że kobiety subtelniejsze są w kwestiach automobilowych. Czy to tranzyt, czy konserwacja...


6. Make-up
 

Gromadzę możliwości, kolory, pędzle, akcesoria, a i tak nie zdarza mi się zaszaleć z pięknością na twarzy. Nie wiem, o co mi chodzi. Jak to mówią? Odnalazłam swój styl?


7. Na nogach


Buty trampkoidalne. Moja pasja. I skarpetki, które do nich pasują. Teraz zasadzam się jeszcze na coś z metalicznym poblaskiem.


8. Chwila tylko dla mnie


Lubię ten stan. Zielona herbata i ja.


9. Must have


Czas! Gadzina nie do odzyskania.


10. W torebce


W której?


11. Poranek


Bladość o poranku trochę inspirowana Herbertem. Nie użalamy się, ruszamy w przestrzeń, czas i mnogość zdarzeń.


12. Mam ochotę na...


Ale w niedużych ilościach i nie za często. Żeby nie stracić ekskluzywności tego momentu.


13. Dłonie


Trzeba dbać o szczegóły.


14. Coś czarngo


Taka jestem tajemnicza, że robię zdjęcia rebusy.


15. Jestem...


...kiczowata i mam obsesję na punkcie jamników, ale chodzę nogami po ziemi.


Przy składaniu, redagowaniu i różnego rodzaju czynnościach związanych powstaniem tego posta pomagała mi bardzo być kobietą piosenka.

15 komentarzy:

  1. Myślisz bardzo nieszablonowo, co dziś jest cenne :). Każda z tych wymaga osobnego komentarza, bo są niezwykle ciekawe :). Ulotne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te trampki to bym chciała :D gdzie takie się nabywa?
    piękne zdjęcie poranka, zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Deichmannie. Była promocja, bo to dawniejsze. Ale wygodne są i lekkie. Bardzo udana inwestycja.
      Jak dobrze wstać, skoro świt...

      Usuń
    2. to ja się przelecę, może mają jeszcze, potrzebuję takich lekkich i wygodnych, dużo będę chodzić :D
      a ogóle Gustaw najpiękniejszy ♥ cmoka w psinos!

      Usuń
    3. Czyhałam na takie od ubiegłego roku :)
      Gustaw się ukłania i dziękuję. To znaczy: tak mi się wydaje... ;)

      Usuń
    4. nie musi ani dziękować, ani ukłaniać, może się położyć i być pięknym :D

      Usuń
  3. Każde zdjęcie wyraża ciebie. Trochę tajemniczą, trochę szaloną. Podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam w Tobie tę oryginalność, którą doskonale widać w Twoich zdjęciach:-) I podobają mi się te najbardziej "Twoje" (w moim przekonaniu) zdjęcia: Przyjaźń, Boso (szczególnie!), Dłonie. Babskie gadżety i Make-up - super gra światła, szczególnie to drugie i w czarno-bieli jest to doskonale wyeksponowane.
    Jestem - poczucie humoru, dystans do siebie i podpis - wszystko razem bardzo wymowne:-).
    Co tu dużo mówić - jesteś szeroko utalentowaną Artystką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłonie i Boso były najtrudniejsze do zrobienia :) Ale to były też moje pierwsze konkretne pomysły związane z wyzwaniem. Przyjaźń z ludźmi uwieczniłam na 2 zdjęciach, ale wygrał jamnik :)
      Zdefiniowanie siebie nie jest łatwe bez poczucia humoru :)

      Bardzo Ci dziękuje :) I za wyzwanie, i za tą budującą opinię :)

      Usuń
  5. NO JA PIERDZIELE! Ale super! Podziwiałam już naszą kochaną Renye:), a tu proszę! kolejne, ciekawe i ciekawie zrealizowane WYZWANIE. Jak ja lubię to! Ileż o was można się dowiedzieć, dziewczyny! Choć oczywiście to bardzo subiektywne wyobrażenie mam teraz o was, przecież w życiu was nie spotkałam (choć, kto wie?), opinii więc nie będę tworzyć. Ale dzieło super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka to dobra zabawa! Póki co robię przerwę, ale jeszcze kilka wyzwań w tym roku planuję zrealizować.
      Zawsze są wyobrażenia :) Dzięki :)

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia, pasują na Instagram, albo nawet własną wystawę fotograficzną. Jestem bardzo kreatywna, a zarazem bardzo rzeczowna. Podoba mi się ten mix!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę popracować nad Instagramem, o wystawie pomyślę w przyszłości ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.