poniedziałek, 12 października 2015

So cool and calm


Jakoś tak się składało, że się nie składało i tworzyłam przez długi, długi czas. Oczywiście kilka razy zaczynałam od początku. Aż powstał produkt finalny. W trakcie dziergania zwątpiłam kilka razy. Tak właśnie bywa. Całość z resztek różnorodnych, różowych. Na drutach nr 3, w prosty ażur. "Rękawy" są integralną częścią tłowia, wszystko robione razem, dwa kawałki zszyte na ramionach i po bokach. Bez komplikacji.
Zrobiłam już w lipcu, zdążyłam go ponosić, a teraz kończy się już sezon na utwory tego typu, zaczyna się chłodniejsza epoka.




Ale i tak nie zostanę bez swetra.




8 komentarzy:

  1. Bardzo fana bluzeczka, A jak widzę, wzór wcale nie taki banalny. Bardzo Ci pasuje i gratuluję udanego udziergu. Ja właśnie sweter tworzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Początkowo myślałam o regularnym wzorze, ale przez zaburzenie rytmu wygląda trochę jak szyfr ;)
      Powodzenia przy Twoim swetrze! :)

      Usuń
  2. Nie wiem, co powiedzieć... za każdym razem, gdy widzę takie twory przeklinam swój antytalent do robienia na drutach, a próbowałam naprawdę wiele razy.
    Śliczne Ci to wyszło, nie wiem, czy zabrzmi to jak komplement ale wygląda jak ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja była "sklepowa". Zobaczyłam podobny (ale w jednolitym odcieniu) i pomyślałam, że sama mogę sobie zrobić... Dziękuję serdecznie :)
      Dzierganie naprawdę nie jest bardzo trudne, tylko tak wygląda. W mojej rodzinie panuje pogląd, że każdy może się tego nauczyć, ale w swoim czasie. Może kiedyś znajdziesz chwilę i talent :)

      Usuń
  3. O, a ja też mam za sobą ażur! Ino dłuuugi a nawet z rękawami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ażur jest sezonowo letni, ale normalnie też bym robiła z rękawami :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.