sobota, 29 sierpnia 2015

Cztery kroki

Krok 1:
Weź jedną, normalną, nawet męską, koszulkę w paski. Na przykład czerwone i białe. Ja znalazłam moją w lumpku. Bo gdyby efekt pracy twórczej mnie nie usatysfakcjonował, nie płakałabym nad wydanym grosiwem. Za 5 złotych można poszaleć.
Tak naprawdę nie musi być w paski. Ja po prostu bardzo lubię odzież tego typu. Ale mogą być kwiatki, szewrony (tak, znam to słowo), może być jednolitość. Cokolwiek wydaje się zaspokajać potrzeby estetyczne nosiciela. Tak, potrzeby, nie preferencje. Zgodnie z zasadą BHP.

Krok 2:
Wymyśl coś błyskotliwego. Jeśli posiada wartość dydaktyczną, niesie za sobą przesłanie nacechowane moralnie i pomaga określić fundament osobowości - świetnie! To jest to.

Krok 3:
Za pomocą farb do tkaniny, szablonu (lub i bez niego), wymaluj swoją błyskotliwość. Wykonaj wszystkie czynności utrwalające farbę. Chyba, że myśl jest ulotna, wtedy nie warto inwestować w trwałość. Każde stwierdzenie uniwersalne należy jednak zabezpieczyć przed upływem czasu, proszkiem do prania, a nawet zwyczajną wodą i temperaturą.

Krok 4:
Noś! Bo jaki sens w tworzeniu zbędnych, bezużytecznych bytów? Utylitaryzm! Sztuka stosowana!


Tak, tak, wszystko można było zrobić z szablonu...

Stylowe zdjęcia na człowieku powstały w ilości niewystarczającej. Nie bardzo skupiłam się na dokumentacji, ponieważ zajęta byłam polowaniem na pałace (część 1, część 2). Coś tam się jednak udało osiągnąć w ruinach w Wielewie.


Bo buty muszą pasować...

Selfie w gabinecie Christopha von Rauttera.

6 komentarzy:

  1. podobuje misie :D pasiak zawsze w modzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W modzie, czy nie, w mojej szafie zawsze :)

      Usuń
  2. Bo mało kto ma teraz zamek, chyba że taki z suwakiem. A suwak też nie jakaś rewelacja zdobnicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuski rzeczownik château, zaczerpnięty został przez jidysz ( chate) od słowiańskiej chaty. Dość dobrze odzwierciedla to angielskie użycie terminu francuskiego, które często bywa określeniem wiejskiej rezydencji.
      Zamki i pałace to kwestia percepcji.

      Usuń
  3. Za to człowiek zawsze może ozdobić chateau;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.