wtorek, 16 czerwca 2015

Witaj w klubie



Kolejne lumpidło zostało dostosowane do moich fanaberii (powiększony otwór na głowę). Jeśli komuś obcy są Statler i Waldorf, to są obcy. Nie jesteśmy tu po to, żeby coś objaśniać.
Obserwuję ludzkość, rówieśników, osoby młodsze ode mnie. I jeśli to ma być młodość, to ja jestem starym człowiekiem. Nawet wolę.

Formą zastaną był bardzo duży męski t-shirt, któremu podcięłam gardło. Podszyłam, żeby odzież nie uległa degradacji. Więcej zmian nie zastosowałam. Powstała bluzka jest dość obszerna, ale akurat mi nigdy takie rzeczy nie przeszkadzały.



Że niby taki artyzm na zdjęciach. Książka o chmurach zmieniła moje życie.

10 komentarzy:

  1. Loża Szyderców - super motyw:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To takich mieć kolegów w klubie... to chyba trzebaby było sobie ten kabaret samej założyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy koledzy wyśmieją nawet próbę założenia kabaretu.

      Usuń
  3. O ja Cie! Taka koszulka by mi się przydała na różne spotkania z ludźmi, którzy mnie wnerwiają :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo jest niezabawnych postaci, że aż nie wiadomo, czy jest sens nosić inną koszulkę :)

      Usuń
  4. też chcę taką koszulkę! jak znajdziesz, to bierz dla mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko jeszcze taką znajdę... :)

      Usuń
  5. Koszulka ekstra, ale z tym dostosowaniem to się nie namęczyłaś, myślałam, że co najmniej spruta i od nowa udziergana, a tu tylko otwór na głowę większy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej męczące było jej znalezienie w lumpeksie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.