środa, 20 maja 2015

Grus grus



Malowanie eksperymentalne. Może już kiedyś wspominałam, że boję się dużych formatów. Duży format to dla mnie więcej niż 30/40. Rzuciłam się na głębszą wodę. 40/50, bez kropek, lekko improwizowane, z muzyką w tle. Muzyką był Erik Satie. Fascynacja złotkiem trwa, więc chociaż to zostało.

Namalowanym stworem jest żuraw zwyczajny. Tak naprawdę chodziło o tło. Inspiracją było zielone z jedwabiem u Leny. Tło na żywo wygląda ciekawiej. Jest mieniące i dynamiczne. Dżungla.

Dane techniczne: akryl na płótnie, 40/50 cm. Zdjęcia nie są takie, jak chciałam, ale nie będę powtarzać, bo nie mam siły. W wolnych chwilach maluję bowiem ściany.



No to: Herzliche Grüße!

20 komentarzy:

  1. boski! pożądam żurawia też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak tam miejsca wiszące?

      Usuń
    2. na razie bez zmian, ale ja z tych wierzących jestem i wierzę, że w tym roku się uda już zanabyć lokum :-)
      paluchi prosz czymać bardzo bardzo mocno!
      uściski! ♥

      Usuń
    3. W takim razie powodzenia! :)

      Usuń
  2. Żuraw w zaroślach, bardzo poetycko i w dodatku w kolorach jakie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Też lubię te kolory.

      Usuń
  3. No i tło jest doskonałe! Żuraw też przyciąga uwagę - te nogi niknące w trawie i puszysty ogon... Pięknie go oddałaś, bardzo plastycznie:-). Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam czegoś nowego. Cieszę się, że z dobrym rezultatem :D Zastanawiałam się, czy w naturalnych barwach żuraw nie wyglądałby lepiej. Zostałam jednak przy koncepcji 'cień w zaroślach' :)

      Usuń
  4. jakie to piękne! klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam taką ptasiofobię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, to nie jest prawdziwy ptak. To namalowany ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie do końca wierzyłam, że będzie dobrze wyglądał.

      Usuń
  7. Jako farbiarka zielonego z jedwabiem, czuję się szczerze zaszczycona, że stał się on inspiracją dla tła obrazu :) Żuraw wraz z tłem, piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zobaczyłam jeszcze inne ciekawości farbiarskie :) Aż chce się malować! Nie tylko tła :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz już chyba muszę w to uwierzyć ;)

      Usuń
  9. Fajne ptaszysko :) A 40 x 50 to raczej taki nie za duży format bym powiedziała...120 x 100 to dopiero można poszaleć. Może kiedyś się odważysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli będę powiększać powierzchnię :) Kiedy już namalowałam, 40x50 przestało mi się wydawać ogromne :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.