środa, 10 grudnia 2014

Maybe I missed the Point


Coś bardzo łatwego. Dawno nosiłam się z zamiarem. Wyrzuciłam z ramki przeterminowane zdjęcie i postanowiłam wcisnąć do środka coś dekoracyjnego. Zanim znajdę odpowiednią ekspozycję stałą, niech żyje prowizoryczność! Wydrukowałam na niebieskiej kartce fragment piosenki (Jeff Bridges -  Maybe I Missed The Point) z podkreśleniem słów, które podobają mi się najbardziej. Szybkę ramkową przyłożyłam do wydruku (1.). Określiłam ołówkiem jak wiele trzeba odciąć (2.). Tak też zrobiłam (3.). Dokleiłam gwiazdki w kolorze (4.). Zawsze mam jakieś naklejki dekoracyjne nagromadzone, taka nerwica papiernicza. Zamknęłam wszystko w odzyskanej ramce i postawiłam w widocznym miejscu. Może będę miała więcej refleksji i stanę się milsza dla ludzi?


Ostateczna ekspozycja, najlepiej prezentuje się klej stojący z książkami...

11 komentarzy:

  1. Myślę, że obrazki z inspirującymi tekstami są bardzo niedoceniane, dlatego podoba mi się Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O wiele bardziej wolę piosenkę Jeffa niż zdjęcie, które tkwiło w ramce do tej pory.

      Usuń
  2. Pomysł niby prosty, a genialny. W ten sposób można mieć przed oczami ulubione wiersze, cytaty czy mobilizujące, inspirujące lub pozytywnie nastrajające przesłania. Sama ramka też tchnie optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie optymistyczna jest biedronka, która zdaje się zżerać gwiazdki ;)
      Będę się mobilizować i inspirować.

      Usuń
    2. A niech zżera na zdrowie :D

      Usuń
  3. Bo trzeba wiedzieć z kim/czym stanąć żeby się dobrze prezentować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem z kimś/czymś się stoi, żeby się nie zgubić.

      Usuń
  4. Mam takie ramki z cytatami, ale Twoja jest fajna, sama w sobie stanowi element dekoracyjny:)
    Nerwica papiernicza to jaka to jednostka chorobowa i czym się charakteryzuje, bo nie słyszałam dotąd?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory miałam ramki z pamiątkami typu bilet, wizytówka (czy identyfikator, nie wiem, jak to nazwać), pocztówka... To jest pierwsza z cytatem.

      Nerwica papiernicza polega na tym, że gromadzi się wiele artykułów biurowych, bo silnie wierzy się w to, iż nadejdzie taki dzień, kiedy się przydadzą. Albo zabraknie, np. długopisów. Albo trzeba będzie pożyczać dziurkacz... Świadomość ich posiadania pozwala zasypiać spokojnie. :D

      Usuń
  5. Mam ramkę z takim motywatorem, a dodatkowo mądre myśli wiszą też na tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tablica korkowa jest strasznie zaśmiecona, ale będę musiała zrobić konkretny porządek i znaleźć miejsce na ciekawe, motywujące i ważne myśli :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.