sobota, 26 lipca 2014

Lato nie tylko o poranku


Lato, wiadomo, pora roku, kiedy według podręcznika powinno być ciepło, a nawet gorąco. Więc jest. Blogi puchną od inspiracji na lato, od zdjęć różnorodnych. Że plaża, jedzenie wypoczynek. To są moje inspiracje. Własne. Nie interesuje mnie lans na instagramach. Wolę nabijać posty.

Radość o poranku.

Malwy o późniejszym poranku.

Wyprawa  w dzikowiznę.

Robal wodny, czarna larwa.

Cebulaki. Po spożyciu nie chuchać nikomu w twarz.

Czytam książkę, postaram się napisać coś w rodzaju recenzji.

Propozycja podania.

Na koniec instrukcja: Jak pić cydr? Niepełnoletnie osoby nieuprawnione do spożywania napojów alkoholowych proszę o odwrócenie wzroku, niedemoralizowanie się, odejście w celu obejrzenia "Rogatego rancza" (napisała osoba, która czyta książki o zwierzątkach) i nie dyskutowanie z dorosłymi.
Cydr powinno się dobrze schłodzić. Do szklanki wsypać garść różnorodnych mrożonych owoców i zalać trunkiem. Owoce również spożyć. Póki co to najlepszy sprawdzony przeze mnie sposób.

12 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie piłam cydru, ale wątpię bym u siebie go znalazła. Wystarczy mi, że w sieciowym sklepie z trunkami spytałam o... piwo Porter. Kobieta patrzyła na mnie wzrokiem mówiącym "a innego nie możesz się napić??".

    Fajne zdjęcia. Insta-lans też jakoś mnie mierzi. Wszystkie foty takie same.

    Recenzja mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka dobra, więc recenzja musi być.

      Cydr nie jest mocno popularny i u mnie, dopiero zaczął się pojawiać. Mam zamiar promować i namawiać do kupowania, żeby całkowicie nie zniknął ;)

      Usuń
  2. ooo, to poranne zdjęcie :-) kocham uwielbiam!
    no i pingwiny na śniegu, w sam raz na +32 Celsjusze w cieniu... (dobrze, że mam jeszcze okna do mycia, przebiegle jutro umyję i będzie lało 2 dni ;-])

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordercze są te temperatury. Od rana 30+, pingwiny są jedyną ucieczką. Mówią, że jeszcze 2 dni.

      Usuń
  3. Najlepsza ta woda przy robalu - aż czuć jej krystaliczność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Jezioro Rydzówka może nie jest najpopularniejszym zbiornikiem wodnym na Mazurach, ale to akurat jego największa zaleta. :)

      Usuń
    2. Oj, tak, to zaleta nie do przebicia! Zapiszę sobie zatem do odwiedzenia kiedyś:)

      Usuń
  4. No tak... ale żeby wprawić go w ruch, potrzebowałabyś jeszcze jedenastu innych chętnich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię cydr, ale tak jeszcze nigdy nie serwowałam. Muszę to nadrobić. A zdjęcie robala super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był bardzo dzielny robak, płynął pod prąd, bohatersko stawiał czoło falom.
      Cydr z owocami polecam! :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.