poniedziałek, 17 lutego 2014

Dwa lata krysztallów



Przegapiłam moment, ale na retrospekcję nigdy nie jest za późno. To już 2 lata... Nigdy nie brałam pod uwagę, że czas mija w blogowym świecie, a tu jednak, taka ciekawostka. I żeby nabić sobie posta. postanowiłam zrobić przegląd moich ulubionych zdjęć z tych ostatnich 2 lat.

Zanim pojawił się obecny nagłówek (który i tak planuję zmienić, były inne).



Pojawiało się jedzenie:







Moda i styl (nie tylko w ludzkim rozmiarze):










Były jamniki:









Były króliki:








I cała masa innych rzeczy:












Jednak przesłanie zawsze pozostawało niezmienne:


Dziękuję za te wspólne dwa lata. I życzę wszystkim dużo dobrego w przyszłości. Szczerze i niezawistnie.

24 komentarze:

  1. życzę nawzajemnie i gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję pięknej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ostatnio przypadkiem wpadłam na bloga Najpopularniejszego Polskiego Blogera (nie będę z nazew wymieniać, bo i tak wszyscy pewnie wiedzą o kogo chodzi), patrzę - a tam jamnik! Jak nie przepadałam za blogiem, tak jamnik mnie urzekł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem hipsterem! Miałam jamnika wcześniej niż Najpopularniejszy Polski Bloger! :D
      Normalnie też nie zaglądam, ale musiałam zobaczyć pieska. Dzięki za info :) Pewnie chciał umocnić swoją popularność tym jamnikiem :) To był też mój pierwotny plan.

      Usuń
  4. Gratuluję! Dwa lata to szmat czasu. Lubię wszelkiego rodzaju podsumowania:) Zagubiona owca podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dwa lata to strasznie długo. Nie wiem, kiedy to minęło.
      Zagubiona owca wpadła mi w oko zupełnie przypadkiem. Cieszę się, że miałam czym zrobić zdjęcie :)

      Usuń
  5. Twój blog ma tyle lat co moja starsza córka :) jak ten czas szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzieciach chyba najbardziej widać, że czas nie stoi w miejscu. W ciągu dwóch lat można nie tylko się urodzić, ale i zostać starszą siostrą, jak wynika z przykładu załączonego przez Ciebie :D

      Usuń
  6. Tak niby nic się nie dzieje, a czas mija... Wzrok jamnika w panterce mówi tak wiele o rodzaju ludzkim, że aż szkoda pisać ;p. Życzę wytrwałości na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sekretny wzrok tego jamnika. Jeszcze są efekty wytrząsające, żeby wzbudzić więcej litości i wyłudzić dużą ilość ciastek oraz innych jamnikowych przysmaków. Nie daj się zwieść! ;)
      Dzięki! :)

      Usuń
  7. To ja dziękuję za Twoją inspirującą obecność! Za kulinarne podpowiedzi, rozbrajające marudzenia i przede wszystkim zawsze doskonałe teksty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoje komentarze, które pojawiają się od samego początku i motywują mnie do dalszego marudzenia ;)

      Usuń
  8. Chciałam napisać coś mądrego, ale nie będę kombinować. Posłużę się cudzą mądrością, z którą się zgadzam. Pisz dalej, bo jak powiedział pewien mądry człowiek - ludziom potrzeba opowieści, (czasami) bardziej niż chleba.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludziom potrzeba jamnika. Tutaj można znaleźć namiastkę ;)
      Dziękuję.

      Usuń
  9. Życzę dużo więcej ciekawych zdjęć! Powodzenia!

    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa lata, kupa czasu... Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga i życze Ci odwagi...nie wiem czemu, ale tak :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi nigdy za wiele :) Dziękuję :)

      Usuń
  11. Tylko dobrego dla Ciebie, Twojego bloga i wszystkich jamników świata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dla jamników najbardziej :D

      Usuń
  12. o, gratuluję rocznicy :)) i życzę kolejnych, bo lubię tu do Ciebie zaglądać.

    najbardziej podziałały na mnie zdjęcia kulinarne. urzekła zagubiona owca i tylna część czmychającego jamnika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za motywujący komentarz :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.