niedziela, 27 października 2013

Gonna sell my car and go to Vegas

No fame, no money, I'm nobody.

Dzisiajmamy do czynienia z wyjątkiem, krysztally szafiaste, stylowe, z krzywymi nóżkami, która to krzywość uwydatnia szarą srebrzystość spranych spodni. Są to jak najbardziej markowe spodnie, ale zapomniałam, jakiej marki, a właśnie kiszą się w pralce, albo w jej okolicach, więc zostanie to tajemnicą. Pewnie najdroższa część mojej garderoby uwiecznionej na obrazkach. Uwieczniała wspaniała Renata (wszyscy biją brawa).
Buty są za to najnowsze, deichmanńskie. Reszta z przecen, promocji lub szmateksu. Poza sweterkiem, który zrobiłam sama. I tak wygląda moja jesienna norma. Nic odkrywczego, całkowite odsączenie z szaleństw, nawet kwiatów ostatnio zapominam do włosów dopiąć. Ale kwiaty nosi się do San Francisco, nie do Vegas.

To był ładny tydzień.




16 komentarzy:

  1. I teraz nie wiem czy dalej bić brawo wspaniałej Renacie czy pisać komcia. Ok, piszę. Na nóżki od razu spojrzałam i szukałam czegoś, co zdradziłoby że lewą sobie dokleiłaś, a tu zonk!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie nogi naturalne, nieklejone, ekologiczne :) Za dużo tych braw nie bij, bo się Renata rozbisurmani i zacznie pobierać opłaty za zdjęcia. Komcie są najważniejsze! ;P

      Usuń
  2. Krysztally szafiaste poprawiły mi humor całym swoim jestestwem! :*:):) A "skejtpark" u Was wypsieńszy niż u nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to europejski skejtpark, za dotacje i z ciężkiej pracy urzędników! ;)
      Dziękuję i bardzo mi miło z tego powodu :)

      Usuń
  3. Izo teraz jestem sławna i mogę umrzeć spokojnie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umieraj, bo kto mi będzie stylowe zdjęcia robił? ;)

      Usuń
  4. Oczywiście brawa dla mojej imienniczki Renaty-fotografki byłyby i bez zachęty:) Fajne wesołe zdjęcia i masz fajne warstwy na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Czy jest się Renatą, czy nie, trzeba się wzajemnie wspierać :) Jesień to pora sprzyjająca warstwom.

      Usuń
  5. Ładne buty, chociaż normalnie takich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro to są markowe spodnie, to oddaj je Markowi, po co Ci męskie, a chłop z gołym, nie powiem czym, będzie chodził...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki trend, boyfriend jeans... Poza tym - co to za chłop, co ma jedną parę spodni? Niedopuszczalne! ;)

      Usuń
  7. w życiu bym tak nie wygięła nóg, Wariacie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nogi, nogi, nogi roztańczone, bardzo giętkie i elastyczne ;D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.