piątek, 5 kwietnia 2013

Zimno

Że jest zimno, mogę zrozumieć. Ale dlaczego cały czas pada śnieg?


Przy okazji znowu zaświeciłam gustownością i wyczuciem stylu. Sweter chwyciłam tuż przed wyjściem, bo pomyślałam, że w bluzie może być za zimno. Czapka z powodu nadmiaru włosów utworzyła bizantyjską kopułę, a do butów nasypał mi się paskudny śnieg. Drechołaki są ulubione, więc nad ich wartością estetyczną nie ma sensu debatować. Reniowe ocieplenie wspaniale chroni mnie przed nawrotem chorobowej bezgłośności (jak mi źle, kiedy nie mogę mówić!), a rękawiczki przypadkowe, ponieważ nie mogłam znaleźć tych, które miałam na myśli. Oto cała tajemnica.


To nie jest złudzenie, śniegu było prawie po kolana. Nie kłamię, nie udaję. Gustowny pikosław zapadał się, biedaczysko, co znacznie utrudniło mu zabawę.  Myślę i uważam, że osoba odpowiedzialna za zmianę czasu na tak zwany letni, powinna cały ten bałagan posprzątać. Za karę. Nie dość, że rozpanoszona zima, to jeszcze nastąpiło rozsynchronizowanie chronologiczne.



Jeszcze jedno wzruszające zdjęcie z Gustownym jamnikiem pełnym ekspresji tutaj. Znajdzie się tam również wyjaśnienie, kto był tego dnia gwiazdą stylowości.

A żeby przygnębić wszystkich przygnębionych:


Bo to nie bociany, ale pingwiny przylecą w tym roku.

8 komentarzy:

  1. Bez trudu wierzę, że w Twoich zdjęciach nie ma krzty przesady i strasznie żałuję Gustawka, który na swoich krótkich łapkach na pewno strasznie się zapadał, choć mimo wszystko wygląda na zachwyconego:) I Ty też, wbrew tym wszystkim chłodnym słowom, które padły w tym wpisie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mieliśmy świadomość, że na horyzoncie pojawiły sie pierwsze pomyślne prognozy pogody ;)

      Usuń
  2. Zaświeciłaś GUSTAWnością:D a w śnieg wierzę, bo tyle samo w moim mieście nasypało w neidzielę;/ Na szczęście dziś o dziwo ciepło i nawet można zaszaleć i wyjść bez szalika o.O Depresja, smutek, zima:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju powinno już być ciepło ;)
      Dzięki!

      Usuń
  3. Ja proponuję zimę zignorować. Przestać o niej mówić, pisać, robić jej piękne zdjęcia itd., to może się obrazi i sobie pójdzie ;).

    Penelopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima nie z tych, co się obrażają. Wiosna chyba bardziej przewrażliwiona. Gwiazduje jak mało kto, trzeba czekać i wypatrywać, bo pańcia musi mieć dobre wejście ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.