czwartek, 10 stycznia 2013

Influenca


Potrzebuję motywacji. W ramach większego zdołowania kreatywnego przeglądałam moje archiwalne dokonania i jednak się nie pogrążyłam tak, jak mi się wydawało. Pogrążyłam się inaczej. Nierozwojowa jestem. Kiedyś miałam mózg mniej wypracowany, czy coś...
Lepiej rysowałam.



Robiłam lepsze zdjęcia.




Lepsze żyrafy.


Większą wagę przykładałam do szczegółów.



Kolejny post o niczym nabity! A poważnie, mam obecnie silne estetyczne dylematy. Różne. Kiedyś prawdopodobnie zwracałam już uwagę na to, jak denerwują mnie bełkoty o "poszukiwaniu własnego stylu". I oto oświadczam - stylu się nie poszukuje, styl się wypracowuje. Taki banał nieromantyczny. Poza tym zaczęłam robić sweter odzwierciedlający moją osobowość. Prawdopodobnie przeliczę się i nie wyjdzie dokładnie taki, jak chcę, co jest mimo wszystko zaletą, ponieważ odzwierciedlenie będzie doskonalsze. Siedzę też nad bulwiastymi bluzkami, więc już niedługo będę miała się czym pochwalić.
I za dużo ciastek dzisiaj zjadłam.


4 komentarze:

  1. Ja się bez przerwy do innych odnoszę, że mają kreatywniej, pełniej, doskonalej... Ty się przynajmniej do siebie porównujesz;)
    Powodzenia w wypracowywaniu i poszukiwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję do innych porównywać, bo zawsze wyjdzie na moją niekorzyść ;)

      Usuń
  2. Im bardziej ktoś krytyczny wobec siebie, tym mniej ma w rzeczywistości powodów. Ale to dobrze. Tak maja twórcze osobowości:)Ja to tego swetra jestem ciekawa. Też tak mam-robię coś,żeby pokazać siebie.Zmierzenie jest zwykle inne niż efekt. I może faktycznie w tym tkwi tajemnica.Kurde, toś mi zadała temat do rozmyślań:D A żyrafa przepiękna(mam sentyment do tego zwierzątka. Dawno temu, w podstawówce przezywano mnie złośliwie żyrafą. Bo byłam wielka i chuda i miałam długą szyję).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już w połowie, jeśli chodzi o pracę nad swetrem. Nie odbiega póki co od moich wyobrażeń, więc nieźle sobie radzę. Chyba Witkacy powiedział, że dobry artysta to taki, którego efekt pracy jest zgodny z początkowym zamierzeniem; reszta improwizuje, żeby ukryć brak kompetencji. Cicho sobie myślę, że improwizować też trzeba umieć. :)
      Żyrafy mają czarne języki, to moje największe zaskoczenie dzieciństwa, jeśli chodzi o te zwierzęta.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.