poniedziałek, 3 września 2012

Nowy radosny dzień


Postanowiłam bardziej się starać. Moje zdjęcia nigdy nie były specjalnie szałowe, szczególnie jeśli tematem były artykuły spożywcze. Od teraz bardziej będę zwracać uwagę na scenerię i elementy ozdobne.

Najlepsze są rzeczy najprostsze. Przepis już kiedyś podawałam, więc nie będę się powtarzać. Dodatkiem jest jednak ozdobny malinowy czub oraz polewa z mojego ulubionego miodu gryczanego. Kwiat nasturcji również jest jadalny, ale nie dzisiaj. Muszę dopiero wypróbować przepis na kwiatowe ciastka.

Słońce gratis. I uwaga, oszukuję. Pancakes w wersji miniaturowej znajdują się na spodku od filiżanki, a ich średnica nie przekroczyła 10 centymetrów. Nie musi być dużo, żeby było ładnie.




8 komentarzy:

  1. muszę wypróbować ten przepis :> ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosny dzień? No ja się nie dziwię, po takiej porcji tak apetycznych i romantycznych (to przez słońce i nasturcję tak mi się skojarzyło ze śniadaniem do łóżka) placuszków, najgorszy nawet dzień stałby się radosnym:)

    (a mogę mieć prośbę o zlikwidowanie konieczności udowadniania, że nie jestem robotem? Zupełnie nie jestem w stanie odczytać większości słów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najważniejsze to dobrze zacząć dzień. Z odpowiednim nastawieniem można pokonać wszystkie przeciwności, które w ciągu dnia się pojawiają ;)

      (Prośba została wysłuchana, przynajmniej tak mi się wydaje. Dzięki za zwrócenie uwagi!)

      Usuń
  3. Okej pośliniłam komputer przez Ciebie. Idę upolować naleśniczora, a sorry sorry - pankejksa, w kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwał, tak zwał, ważne, żeby smaczne było :D

      Usuń
  4. ożesz Ty. Foty właśnie fajne, iście oddające klimat tejże wariacji kulinarnej, szczególnie ten blask. totalny zawrót! totalny odlot! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od tych zaczęłam się starać. Dobrze, że zauważalnie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.