wtorek, 11 września 2012

I'm still the one I used to be

Miałam coś ogłosić, ale na to przyjdzie jeszcze pora... (✿◠‿◠)
Ten tydzień będzie zdecydowanie weselszy, niż przerażająca Goldie o złowieszczym oczku łypiącym groźnie. Dlatego dzisiaj szybka sukienka ze ścinków, które zostały mi po przerabianiu bluzki. Nawet nie wykończyłam odpowiednio tej kreacji. Może ją pomaluję, żeby zrobić efekt kolorystyczny? Pewnie tak. W dżdżownice na przykład. I nie zapomniałam, powoli kompletuję już dokumentację moich znalezisk lumpistycznych. W tym tygodniu jak nic, ogórkowa spódnica i inne cuda pojawią się.

Dużo widziałam ludzkich sukienek o takim wyglądzie i być może uszycie ich nie jest trudne, trochę kombinacji i bum! jest sukienka, ale brakuje mi koncepcji ogólnej. I właściwie nie wiem, po co bym taką sukienkę posiadała? Zupełnie nie dla mnie. Wiem, że ludzie potrafią na przykład ładnie wyglądać i to jest dobre. Nawet chciałam przez chwilę mieć taką, ale... Nie.






6 komentarzy:

  1. Mimo tego, że asymetrycznych sukienek mam już dość, tak na tę łypię okiem i się przyglądam i podoba mi się:D Choć to też może przez to, że na Goldie prezentuje się wysmienicie:) A dżdżownice to dobry pomysł, dżdżownice fajne są (a ich nazwa, swego czasu, należała do jednych z moich ulubionych słów:D Tak mam swoje ulubione słowa - nie wnikać:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldka prawie zawsze dobrze wygląda ;) Nie chciałam tej asymetrii robić frontowej dlatego, że wszystkie takie są teraz. Wydaje mi się, że boczna jednak lepiej wygląda.
      Nawet nie wiesz, jak bardzo rozumiem, że "dżdżownica" może być ulubionym słowem :D

      Usuń
  2. Boczna asymetria jest git. Chcę taką kiecę, teraz będzie mi się śniła po nocach. O ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, radosna Goldie z różowymi serduszkami we włosach i życie jest cudne;) Koniecznie musisz ją na wybory Miss World zapisać - byłaby moją faworytką, zwłaszcza w tej sukni:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.