czwartek, 21 czerwca 2012

Kochaj jamnik!


Ostatnio pisałam o jamnikach, o tym, że zdjęcia odzwierciedlające charakter kochanej pani Żujki gdzieś zaginęły. Oto się odnalazły. Wybrałam te najskoczniejsze, które odzwierciedlają najbardziej i przez lata. Obecnie piesio jest już w wieku zaawansowanym, trochę sprężyn wypadło, więc nie harcuje jak dawniej. Ale gdybym miała opisać ją trzema słowami, byłyby to: żwawość, cwaność i dominacja.
Żeby nie było, że tylko rozczulam się nad zwierzątkami i piekę ciastka, zapowiadam, uwaga, zapowiadam! Zaczęłam pracę nad dwiema bluzkami i nie spocznę, póki ich nie skończę. Wizja jest piękna, ciekawe, czy uda mi się osiągnąć efekt zamierzony. Póki co jednak - zachęcam wszystkich do przygarnięcia jakiegoś miłego i sympatycznego ryjka. Schronisko to naprawdę nie jest odpowiednie miejsce dla czworonogich bandytów. Serce pęka patrząc na te czasy. Zatem - kto tylko ma możliwość, niechaj nie przeraża się, jamnik to poczciwy burek.




2 komentarze:

  1. Ależ skocznego masz wałeczka:D Moja oprócz cwaności, żwawości i dominacji byłą jeszcze pieruńsko uparta i obrażalska:D Jamniki to najkochańsze ciapciaki:3 Prosze Panią Żujkę po brzuszku posmerać ode mnie:3 A co do adopcji podpisuję się pod tym rękami, nogami, uszami i nosem. I znajdy przygarniać, bo każdy psiak to dreptająca miłość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie skoczność została mocno ograniczona, ale Pani Żujka robi co może. Uparta jest również, ale mocno się nie obraża, szybko jej fochy przechodzą.
      Czasami zastanawiam się, po co ludziom rodowodowy ciapek, jeśli nie planują jego kariery w szołbiznesie wystawowym? Taki schroniskowy będzie równie dobrym ciapkiem domowo-rekreacyjnym. I jeszcze wdzięczniejszym. No i często ludzie nie znają różnicy między rasowym a rodowodowym. Ale to już zupełnie inny temat.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.