sobota, 12 maja 2012

Materia ożywiana

Oczy są zwierciadłem duszy. Dziecięciem będąc wyznawałam zasadę - co ma oczy, to żyje.
Hayao Miyazaki jest starszym panem w okularach. Pan to zaprawdę inspirujący.


Żyjątka powstały z mechatych koralików oraz ruchomych oczu utwierdzonych za pomocą kleju do tekstyliów różnego rodzaju. Najprawdopodobniej staną się kolczykami.
Pozostając w temacie koralikowym: rozgryzam sztukę tworzenia trójwymiarowych zwierzątek. Póki co koślawce powstają, zatem nie będę zbyt mocno się chwaliła. Ale jestem na dobrej drodze - miś coraz bardziej przypomina misia (nie ośmiornicę). Zobaczymy, co wyniknie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.