niedziela, 13 maja 2012

Gwiazdowanie panien apteczkowych

Dawno się moje ulubione panny nie pojawiały. Dzisiaj wypadkowo. Przerabiałam jakiś czas temu bluzkę, zostały strzępy. Szkoda wyrzucić. I tak powstała sukienka dla Dońki (Miss Victoria) i spódniczka Karolci (Miss Barbie).
Górna część sukienki była jednak pożałowania godna, toteż ukryłam ją pod bluzką w paski. Donia jest lalką o dziwnej figurze, muszę się zastanowić, w czym wyglądałaby najlepiej. W obszernych spódnicach zapewne, ponieważ bioder biedaczka nie posiada wcale. A zdjęcia miały być bardzo dynamic duo. Trochę nie wyszło. I bawiłam się światłem.





Tradycyjnie zalecam poklikanie w celu powiększenia. Jednocześnie zachwycam się pomysłem moim. Związałam włosy Doni, co wydobyło jej urodę. Na koniec zachowałam moje ulubione zdjęcie. Tak dynamicznie miało być:


Chodziło mi właśnie o taką płaską ekspresję. Niby perspektywa uboga, licha przestrzeń, ale dzieje się.

Gwiazdka do tytułu. Panna apteczkowa była osobą sprawującą pieczę nad domową apteczką. Dawno, dawno temu, za hrabiowskich czasów. Donia i Karolina zazwyczaj stoją na meblu, który między innymi pełni funkcję przechowalni alkoholi różnych. Brzmi ładnie.

4 komentarze:

  1. Trzecie zdjęcie podoba mi się najbardziej:) Donia wyszła niesamowicie - zerka w bok, ale nie na Karolcię... Hm, naprawdę pozuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa fryzura Doni zupełnie ją odmieniła :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten typ spódnic w który to Karolajna jest odziana:D Ekspresja i dynamika jest jak w mordę strzelił:D no i sliczna buzia Doni:D Mniom!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnicę Karolajny powinna właściwie Donia nosić. Też lubię ten typ :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.