wtorek, 22 maja 2012

Call of the Cutie


Wyjątkowo - nie będę się mądrować i nie będę się chwalić swoimi wytworami. Będę się chwalić cudzym stadem. Normalnie musiałabym wszystkim znajomym rozesłać te zdjęcia, by był lans, a tak - dwie pieczenie na jednym ogniu. Jest lans, jest nowy post (mam już 2 zaległe prace, którymi chciałam się chwalić, ale nie mam kiedy zrobić zdjęć).



Od razu zakochałam się w malutkiej źrebaczce kucyczce (zdjęcie nr 2). Niestety, zazdrosny konik polski nie pozwolił długo się zachwycać szkrabem, zostałam wytargana, ugryziona (nie tak strasznie, delikatnie, dla nawrócenia na dobrą drogę zachwytu właściwym konikiem), a na koniec podeptana. Bestia usiłowała wpakować mi się na kolana. Następnym razem już pamiętałam, kto jest prawdziwą gwiazdą - potwór ADHDowiec.




Na koniec zdjęcie uświadamiające, jak małym konikiem jest kucyk źrebak. Zestawienie z człowiekami. Muszę też przyznać, że nigdy w życiu nie widziałam takiego konika. Może to norma, może ja się nie znam, ale little pony ma grzywę i ogon skręcone w najprawdziwsze loki. Pinkie Pie!


12 komentarzy:

  1. koniki są słodkie. nigdzie indziej takich nie ma zapewne :-) ja tylko mijam kolejką jadąc do pracy taką stajnię i przez myśl mi przeszło, żeby kiedyś sobie strzelić taką sesję. kij, że zostanę uprzedzona, co tam :D przyzwyczaiłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbądź się uprzedzeń, śmigaj robić zdjęcia ;)

      Usuń
  2. A ja Ci już mówiłam, że mam koniki pod domem:D I je sobie głaska i chlebek daję:D a jak się idzie przez łąkę to same się garną mordkami do pieszczot:D Ale takich malutkich nie ma:( A ja bym chciała takiego, bym tuliła i rozpieszczała:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulić trochę trudno, bo strasznie ruchomy stworek ;)

      Usuń
  3. Cudne!! Do kochania i zachwycania się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bozie, bozie, jakie śłodkości!
    ...no przepraszam bardzo, ale takich zdjęć nie da się skomentować bez spieszczeń;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiałam ;)
      Najładniejsze zwierzęta!

      Usuń
  5. Przesłodkie! Konie to najlepsze zwierzęta, tęsknie za przejażdżkami na nich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię konie, ale mimo wszystko, bałabym się jeździć. Lęk wyobraźni ;)

      Usuń
  6. Jej... chcę takiego kuca wielkości psa! Słitaśny! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.