czwartek, 26 kwietnia 2012

Down down down down

Z bezkształtnego, męskiego t-shirtu M&S zrobiłam tunikę. Takie osiągnięcie. Z innych bezkształtnych t-shirtów zrobiłam kształtne. Co ja będę kupować dobre gatunkowo nowe, jeśli dobre gatunkowo z sh mogę mieć za 2 nowe polskie złote i przy odrobinie wytrwałości i chęci zrobię sobie z nich bluzki marzeń? Wymyśliłam sposób na glamour pagony, wypróbuję jak tylko pojawi się moja oczekiwana paczka. Gdzie jesteś, mała paczko? Te zakupy niestacjonarne...
Tymczasem obrazek o wdzięcznym tytule Co się wyprawia? -


Obrazek przedstawia w pewnym stopniu koncepcję oraz ilustruje postępy w ozdabianiu książęcymi główkami (i nie tylko) przemielonych męskich t-shirtów (i nie tylko).

Do następnego razu postaram się, sprężę w sobie i skończę "Film Grozy", który powstaje, a powstać powinien już dawno temu. Na zachętę strona tytułowa:


A teraz nowa, świecka tradycja. Nie będę codziennie i przy każdej okazji, ale od czasu od czasu. Konsekwencja wczorajszej rozmowy o Big Bangu.
Kradzione zdjęcie na deser - Seungri:


Sprawy i plany poukładane, wielki weekend nadchodzi.

4 komentarze:

  1. Ach... =) Seungri został wczoraj wysłany facetowi z zaleceniem "tak masz wyglądać, jak do mnie przychodzisz" ^^ Co prawda oburzał się na białą koszulę, ale chyba łatwiej o białą koszulę, niż o skośne oczy w jego przypadku :>
    Glittery fajne, pochwalę publicznie. Nawet mnie zainspirowałaś, i kwiatki do swetra przyszywam złotą nitką :) Na bogato i na słodko! Co sobie będę żałować! ;) (A, jak przyszyję, to też się polansuję, bo dawno... dawno na własnego bloga nie zaglądałam... do Ciebie zaglądam, tylko nie komentuję, takie życie z brakiem czasu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie, życie... Ja wiem :)
      Guziki i złota nitka to pomysł bardzo dobry, też będę musiała przetestować.
      Nie rozumiem oburzenia z powodu białej koszuli. Ale tak jest - czarną ledwo na garbie toleruje, bo koszula! Nudne ludki.
      Seungri <3<3<3 ;)

      Usuń
  2. ostatnie foto najlepsze <3

    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.