sobota, 31 marca 2012

Zmanierowane babeczki


To już robi się nudne. Dlatego dzisiaj zmanierowane zdjęcia.
Testuję różne kremy do ciast/tortów i może za którymś razem wkleję tabelkę przydatności.
Przepis ten sam. Tym razem jednak wystąpił krem czekoladowy lub czekoladowa polewa, a do obsypania kulki różowe i białe, migdały, wióry kokosowe, cukrowa posypka wielokolorowa oraz kiwi zielone. Nadzienie: dżem jagodowy, dżem truskawkowy + banan. Babki z bananem gorzej rosły. Być może istnieje jakaś zależność. Dżemu wrzuciłam na bogato, więc trochę się rozpłynął.





Babkowa piosenka na dziś:


5 komentarzy:

  1. A wiesz, że wczoraj był światowy dzień muffina (tfu tfu), znaczy się babeczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boszesz, dlaczego ja takie rzeczy oglądam o w pół do jedenastek w nocy. Burka mi w brzuchu teraz:( :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ominęłam dzień muffina/babeczki. W sumie każdy dzień jest dobry na takie wynalazki :) Ale dzień, bo nocą trochę głupio się opychać.
    Chyba już czas repertuar zmienić. Ile można tłuc jedno?

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowne i pewnie pychota. No sóż schabowego z buraczkami na deser jadłam ;)
    Są chętni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej nie będę chyba robić. Nuda.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Jeżeli leży to w mojej mocy i kompetencji, staram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze.
Śmiało, wytknij błąd ortograficzny, literówkę, cokolwiek. Będę dyslektycznie wdzięczna.
Pamiętaj, że nie wszystkie chwyty dozwolone. Proszę o wypowiedzi kulturalne i nie raniące oczu/uczuć osób zainteresowanych bądź trzecich.